Brand in woning ontdekt door alerte buurtbewoner Mooyeveld Egmond-Binnen

Zondagmiddag is er een Brand uitgebroken in een woning op het Mooyeveld in Egmond-Binnen. De brand is ontdekt door een alerte buurtbewoner die rook uit de woning zag komen. Hierop heeft deze alerte buurtbewoner direct de hulpdiensten gebeld. De bewoner was op het moment van de brand niet thuis. De brandweer had de brand snel onder controle. De brand is vermoedelijk ontstaan door een gaskachel in de woning. Door het snelle handelen van de buren en brandweer is de schade beperkt gebleven. Er zijn geen gewonden.

Foto’s: VLN Nieuws – Sam de Joode

Bekijk ook de volgende items:

 

Snelweg afgesloten na ongeluk, door gladheid A9 Velsen-Zuid

Door een hevige hagelbui was binnen enkele seconde de A9 bij Velsen-Zuid plaatselijk spekglad daardoor ontstond een kettingbotsing tussen zeker

 

Persoon valt van boot tijdens bedrijfsfeest in Zaandam

Een persoon is zondagavond van een boot gevallen tijdens een bedrijfsfeest, het gebeurde aan de Havenstraat in Zaandam. Twee andere

  

Surinaamse president brengt bezoek in Hoofddorp

Surinaamse president Chan Santhoki heeft een bezoek gebracht aan een partycentrum aan de Nieuweweg in Hoofddorp. Hij was daar aanwezig